min förlorade värld

4 kommentarer
Idag har jag och daniel sprungit på stan, ändast. Fast det har ju så klart varit kul eftersom att jag var med min älskling, utan han skulle de ha varit dö tråkigt!

Imorgon så ska man ju fira nyår. Och med vem tror ni jag ska fira med? Jofan att ni hade rätt, ska fira med daniel :)
men först blir det att käka hemma med familjen, sedan drar man iväg. fett nice!
tror det blev kronan va? jo så var det nog. haha

aja, nästa runda på stan med daniel blir snabb, då ska vi bara köpa ojla ;) pjusssssen!
 
1 SB:

skriven

Hah tackar ^^

Behåller jag dom inte, så kan du köpa dom av mig ;)

Nog för att jag har öppetköp osv, men de är nog lättare att ta dom av mig antar jag?!

Är t.om. storlek 27 på dom, som du också har.

2 SB:

skriven

snuskjävlar! :O

3 SB:

skriven

Nja, jag har ju fan sprungit på stan VARJE dag nu typ, och ändå inte hittat nått, varför skulle jag då hitta imorn :O

4 SB:

skriven

alltså ja kollade in några inlägg sen början av din kariär som bloggare, och märkte just att du då var en mycket mer aktiv bloggare än vad du är nu!

du har typ inte lättat på hjärtat och berätta så där mycket som du brukar om helger och små trippar osv :\ trist.